Center for Børn & Læring søger en kollega til pladsanvisningen i vores administrative team

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Da vores kollega gennem mange år er på vej på pension, søger vi en kollega, der kan være med til at løfte hovedansvaret for kommunens pladsanvisning.

Stillingens hovedområde er at modtage og behandle ansøgninger vedr.:

  • Økonomisk friplads, månedlig genberegning og årsreguleringer
  • Frit valg over kommunegrænser for daginstitutioner/SFO
  • Tilskud til privat pasning – indberetning til SKAT
  • Tilskud til privat institutioner
  • Tilskud til pasning af egne børn
  • Dagligt fordele post til hele Børn og Læring
  • Sygemelding/raskmelding og ferieindberetning
  • Diverse administrative ad hoc-opgaver
Du skal arbejde tæt sammen med vores pladsanviser og i perioder være med til at danne overblik over kommende behov for pladser i de enkelte områder samt indgå i løbende dialog med kollegaer om, i hvilket omfang det nødvendiggør kapacitetsændringer.

Stevns Kommune benytter KMD institution I2 til pladsanvisningen. Kendskab til systemet er en fordel, men ikke et krav. Der vil være mulighed for oplæring i systemet og løbende sparring på dette.

Vi leder efter dig, som:
  • har en kontoruddannelse – gerne inden for den offentlige sektor
  • er serviceminded og god til at kommunikere på mange niveauer
  • har lyst til at vejlede forældre og være i tæt dialog med dagtilbudsledere
  • er tillidsvækkende med stærke relationelle kompetencer
  • er dygtig til at anvende og sætte sig ind i nye it-systemer
  • er robust, empatisk og kan håndtere den svære samtale
  • har gode kommunikationsevner på dansk og engelsk – både skriftligt og mundtligt
  • kan arbejde selvstændigt og struktureret, samtidigt med fokus på samarbejde. 
Vi kan tilbyde:
En arbejdsplads med gode kollegaer, der hjælper og støtter både fagligt og personligt. Stillingen er placeret i Center for Børn og Læring, og du vil referere til Centerchefen for Børn og Læring.
Vi arbejder ud fra begrebet ”clean desk”, og det er en mulighed med op til 2 hjemmearbejdsdage om ugen.

Løn og ansættelsesvilkår:
Løn og ansættelsesvilkår ser i henhold til gældende overenskomst. For spørgsmål af ansættelsesretslig karakter kan Centerchef Christian Sørensen kontaktes på chrisoer@stevns.dk
For yderligere oplysninger om stillingens indhold, kontakt Inger Winther, ingwin@stevns.dk eller tlf.: 24 98 84 02.

Ansøgningsfristen er den 22. juni 2023. Stillingen søges elektronisk nedenfor.

Ansættelsessamtaler:
Vi afholder ansættelsessamtaler den 26. og 27. juni 2023, og vi ønsker stillingen besat pr. 1. august 2023.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Stevns Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Stevns Kommune, Bjælkerupvej 32, 4660 Store Heddinge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://stevns.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=80d19cf3-da65-4c42-9142-b5bd1c852ff1

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5849561

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet