Administrativ-/økonomimedarbejder til Stevns Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I Stevns Kommune søger vi en ny dygtig kollega til varetagelse af administrative opgaver indenfor ejendomsområdet, opkrævning af ejendomsbidrag samt økonomiopgaver indenfor kommunes IT-område.

Du skal være god til at kommunikere med mange forskellige mennesker, du er engageret og motiveres af at yde god service.
 
JOBBET OG OPGAVER
Vi kan tilbyde dig en spændende stilling og arbejdsplads med udfordringer, gode kollegaer, og en uformel omgangstone. Vi lægger vægt på høj faglig kvalitet og god service. 

Du får en arbejdsdag, hvor du vil få forskelligartede opgaver, herunder vedligeholdelse af oplysninger om personer og virksomheder i ejerfortegnelsen. Du vil også have ansvaret for at opdatere ejendomsoplysninger i KMD Stuctura samt foretage efterreguleringer af opkrævet skat og ydede lån. Derudover skal du foretage digital tinglysning af skadesløsbreve og stå for opkrævningen af ejendomsbidrag (renovation og rottebekæmpelse).
            
Din rolle vil også indebære forskellige økonomiopgaver, der spænder fra den daglige bogføring til budgettering og opfølgning. Du vil desuden have direkte kontakt med borgerne, hvor du vil besvare mails, telefonopkald og giver personlig betjening. Det forventes, at du samarbejder med kommunens andre centre med henblik på at sikre en effektiv håndtering og koordinering af arbejdsopgaverne.

VORES FORVENTNINGER TIL DIG
Vi forventer, at du har erfaring med borger-/kundebetjening og du er i stand til at opretholde overblikket og leverer en serviceminded indsats, selv i pressede situationer. Du skal være i stand til at arbejde selvstændigt og struktureret med dine opgaver. Det er vigtigt, at du kan anvende relevant lovstof og levere arbejde af høj faglig kvalitet. Det forventes også, at du er god til at formulere dig mundtligt og skriftligt, så du kan håndtere de forskelligartede arbejdsopgaver med professionalisme og effektivitet.

HERUDOVER ER DET EN FORDEL, HVIS DU HAR KENDSKAB TIL
Det vil være en fordel, hvis du har arbejdet med Tinglysningssystemet og/eller har kendskab til KMD Opus eller et tilsvarende økonomistyringssystem. Herudover vil det være en fordel, hvis du har kendskab til KMD Structura.  

KORT OM OS
Opgaverne er forankret i Center for Økonomi, HR & IT. Du bliver en del af et engageret team på 8 personer, som arbejder med forskellige økonomi-, finans- og kontrolopgaver.
 
LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst med mulighed for at forhandle individuelle tillæg.
Det ugentlige timetal er på 37 timer eller tæt derpå.
 
YDERLIGERE INFORMATION
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Steffen K. Elsnab på SteffenE@stevns.dk eller telefon 21 83 38 08.
 
ANSØGNING
Kan du se dig selv i jobbet, så send os din ansøgning med det samme eller senest mandag den 15. januar 2024. Søg elektronisk nedenfor.

Vi vurderer ansøgningerne, som vi modtager, og afholder løbende samtaler med relevante jobansøgere. Vi behandler selvfølgelig alle henvendelser fortroligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Stevns Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Stevns Kommune, Rådhuspladsen 4, 4660 Store Heddinge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5961352

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet