Administrativ medarbejder til spændende opgaver i Sundhed og Omsorg

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Falder det dig naturligt at have overblik og struktur i en travl hverdag? Motiveres du af en alsidig rolle og dialog?

Vi har brug for dig, der er en dygtig og erfaren administrativ medarbejder, der motiveres af at løse mange forskelligartede opgaver, herunder økonomiopgaver samt behandling af tilskud til foreninger og takstberegninger.

Om dig
Du får en bred kontaktflade, og det er derfor vigtigt, at du er venlig, imødekommende og god til at tale med mange forskellige mennesker. Det er vigtigt, at du arbejder systematisk og selvstændigt, og du skal være rutineret bruger af IT-værktøjer, herunder Office-pakken. Hvis du har kendskab til systemerne KMD Opus og SBSYS vil det være en fordel. Du skal have erfaring med diverse økonomiopgaver og derfor være særlig god til Excel. Du skal trives med at have travlt og skarpe deadlines.

Du har en relevant faglig uddannelse - fx kommunom og har erfaring i at løse lignende opgaver fra andre kommunale organisationer.

Opgaverne, der er placeret i stillingen på nuværende tidspunkt er:
Administration og regnskabskontrol for §18 og §79 tilskud

  • Annoncering og administrativ opstart til ansøgninger fra frivillige foreninger
  • Håndtering og udarbejdelse af materiale til Indstillingsudvalget (ca. 60 ansøgere)
  • Løbende dialog med de frivillige foreninger/ organisationer
  • Gennemgang af regnskaber og godkendelse
  • Planlægning og deltagelse i årligt dialogmøde med foreningerne
  • Udbetaling af tilskudsmidler
§118 og §119 Pasningsorlov og Plejeorlov
  • Administration, beregning og udbetalinger i forbindelse med bevilget plejeorlov.
Takstberegninger:
  • Mellemkommunale takster for praktisk og personlig pleje i Ældreboliger
  • Mellemkommunale takster for praktisk og personlig pleje i Plejeboliger
  • Takster for servicepakker på plejecentrene mm.
Derudover er der opgaver som varierer, men kan blandt andet være:
  • Fakturahåndtering og udlæg for centerets decentrale enheder.
  • Styring af OK App – tankning af centerets biler.
  • Forsikringsskader på biler/ hos borgere.
  • Ad hoc administrative-/ økonomiopgaver.
Hvem er vi 
Du bliver tilknyttet staben i Sundhed og Omsorg, hvor 11 medarbejdere arbejder med forskellige opgaver inden for ledelse, administration, økonomi, IT, uddannelse af sundhedspersonale og forskellige større som mindre konsulentopgaver. Du bliver en del af et relativt nyt team på rådhuset, hvor vi har en uformel og kollegial atmosfære. Du refererer til lederen af staben, og får plads i centerets administrative stab på rådhuset.
Stevns Kommunes vision er ”Stevns du kommer igen”, Stevns Kommune vil være en kommune, som tror på og fremmer det bedste i alle – borgere som medarbejdere – og ønsker at være en kommune, som kan tiltrække både turister og nye borgere.  

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er til besættelse hurtigst muligt og senest den 1. marts 2024. Arbejdstiden er 34 timer ugentligt. Lønnen forhandles i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst.
Der er mulighed for flextid, sundhedsforsikring og medlemskab af en aktiv personaleforening med spændende arrangementer.

Ansøgningsfrist
Fredag den 12. januar 2024. Stillingen søges elektronisk nedenfor via "Ansøg".

Ansættelsessamtaler
Samtaler afholdes onsdag den 17. januar 2024.

Yderligere oplysninger
Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Staben i Sundhed og Omsorg Jess Thorsen på telefon 30 33 09 86.


 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Stevns Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (34-34 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Stevns Kommune, Rådhuspladsen 4, 4660 Store Heddinge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5954197

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet